EKF Informatikai Osztály
Telefonkönyv
Keresés:
Ügyfélkapu
E-mail cím:
jelszó:

A címtár

Munkatársaink adatait a címtárban tároljuk. Sok szolgáltatásunk a címtáron alapul, ezért fontos, hogy abban helyes adatok szerepeljenek.

Az új kollégákat a címtárba az IO munkatársai veszik fel, a távozókat törlik onnan. A törlés után a legtöbb informatikai szolgáltatás már nem vehető igénybe.

A címtár egyes adatait munkatársaink is beállíthatják, és a rájuk vonatkozó adatokat ellenőrizhetik is. Erre minden olyan alkalommal szükség is van, amikor valaki másik szobába költözik, megváltozik a beosztása vagy a telefon melléke.


Címtár adatok módosítása

A címtár adatainak módosításához először be kell lépnie az IO weboldalán látható Ügyfélkapun. A bejelentkezéshez meg kell adnia e-mail címét és jelszavát.

Figyelem! Az bejelentkezés csak az @ektf.hu-s címével végezhető el!


A sikeres bejelentkezést követően az űrlap helyére a legfontosabb adatait tartalmazó adatlap kerül. Az itt látható Kijelentkezés gombot kell megnyomnia a kilépéshez.


A sikeres bejelentkezést követően módosíthatja adatlapját, és veheti igénybe a bejelentkezéshez kötött további szolgáltatásokat. Minden ilyenhez egy ikon tartozik, ezt kiválasztva lehet az ehhez tartozó szerkesztési felületet megjeleníteni.


A címtár adataiban a következőket módosíthatja:

  • Név. Módosítására ritkén kerül sor, néha a családi állapot megváltozásakor kérik ezt munkatársaink.
  • Jelszó. Cseréje csak akkor történik meg, ha a kitölti ezt a mezőt. Ha nem akar jelszót változtatni, akkor hagyja üresen ezt!
    Fontos! A jelszó megváltoztatása után a korábban beállított levelező kliense (Outlook, Thunderbird stb.) csak az új jelszó megadása után tud majd hozzáférni a postafiókjához, az EduRoam hálózathoz is csak az után fér hozzá, ha azt az eszközeiben is aktualizálta.
    A jelszó nem lehet egyszerű, kérjük, olyat használjon, amely legalább 8 karakteres, tartalmaz legalább egy nagybetűt és legalább egy számjegyet is.
  • Neptun kód. A címtár a Neptunnal való kapcsolattartáshoz használja, kérjük, pontosan adja meg azt.
  • Tanszék/egység. Jelenleg a webes és a mobiltelefonos tudakozóban használjuk névjegyének megjelenítésekor. Amennyiben az ISC-ben névjegyet készíttet, az arra kerülő QR kód is ezt fogja tartalmazni.
  • Beosztás. Szintén a tudakozókhoz és a QR kódhoz használjuk.
  • Telefon mellék. A tudakozók és a QR kód mellett a digitális telefonközpont kijelzőjén ez a mellék jelenik meg, emellett a beépített kereső az itt megadott telefonszámot rendeli a kereséskor. Amennyiben másik szobába költözik, kérjük, feltétlenül aktualizálja mellékét.
  • Épület, iroda. Ezeket az adatokat is a tudakozókban használjuk, a QR-kód szintén tartalmazza.
  • Kép. Használata nem kötelező. Ha feltölt egy képet, akkor a rendszer azt megmutatja a tudakozókban. Fontos, hogy a rendszer a képet átméretezi, 128x128 pixelben jeleníti meg. Mivel a kép négyzet alakban jelenik meg, ezért a jó eredményért négyzet alakú képet töltsön fel.
    Amennyiben a rendszerben levő képet törölni akarja, kapcsolja be a Képt törlése kapcsolót.
  • Telfon kód. Amennyiben rendelkezik ezzel, ezt itt megtekintheti. Hosszú távon ennek használatát meg szeretnénk szüntetni.
  • Fénymásoló kód. Az új nyomtatási szerződés létrejöttekor lesz szerepe, jelenleg nem használjuk.
  • Sorompó kód. A C épület sorompójának hozzáféréséről nyújt információt.

Adatainak módosítása után nyomja meg az OK, ha mégsem akarja rögzíteni a változásokat, használja a Mégsem gombot.

Informatikai Osztály


Szolgáltatások


Kapcsolat

EKF Informatikai Osztály

3300 Eger, Eszterházy tér 1.

Helpdesk mellék: 2345

Helpdesk mobil: +3620 203-7890

E-mail: helpdesk@ektf.hu


Munkaidőnk

  • Hétfő-csütörtök: 7:30-16:00
  • Péntek: 7:30-14:00 óráig

Az oldalon található tartalom a EKF Informatikai Osztály tulajdonát képezi.